چالشگران جدید Build-a-Thon
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

ما از جامعه برای چالش Build-a-Thon و Exchange در سال 2021 دعوت می کنیم
توسط کوین مک کلاسکی، اتوماسیون القایی
در 07 جولای 2021
Build-a-Thon

در اعلامیه ICC 2021، اشاره کردیم که امسال بازگشت تاریخی Build-a-Thon است. وقتی «تکامل» را به عنوان موضوع کنفرانس امسال انتخاب کردیم، آن را به یک دلیل انتخاب کردیم: Build-a-Thon را به تکامل بعدی آن می بریم!

 

چالشگران جدید Build-a-Thon
از زمان اولین Build-a-Thon، ما در نظر داشتیم که این روشی سرگرم کننده و دوستانه برای نشان دادن مهارت های ساخت رقبا باشد. خوب، ما می دانیم که انجمن جرقه زنی ما می تواند رقابتی باشد، و قطعاً می دانیم که آنها مهارت ها را دارند. به همین دلیل است که یکپارچه ساز پرفروش 2020 Flexware امسال در برابر ادغام پرفروش 2019 Vertech برای کمربند Build-a-Thon قرار خواهد گرفت.

 

Vertech در مقابل Flexware

ساختار رویداد نیز این بار کمی متفاوت خواهد بود. در واقع دو بخش خواهد بود. ابتدا، به هر یکپارچه کننده یک ماه زمان توسعه درست قبل از ICC 2021 داده می شود تا منابع احتراق خود را توسعه داده و آزمایش کند، و سپس آنها را به حلقه Build-a-Thon می آورند. هر رقیب نسخه «نسل بعدی» داشبورد یا برنامه HMI را می‌سازد که به‌طور تصادفی با پرتاب سکه قبل از کنفرانس به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

برای بخش دوم، هر یکپارچه‌ساز می‌تواند از آیتم‌های از پیش ساخته شده مانند جداول پایگاه داده و تعاریف UDT به همراه منابع Ignition Exchange برای ساخت برنامه اختصاص داده شده خود به صورت زنده در طول Build-a-Thon استفاده کند. برای اینکه هر یکپارچه‌کننده برتری داشته باشد و تخصص خود را به رخ بکشد، می‌توانند برنامه نسل بعدی خود را به هر شکلی که می‌توانند سفارشی کنند، از جمله ساخت آن برای یک عمودی خاص یا استفاده از تکنیک‌های طراحی با کارایی بالا.

اگر در Build-a-Thons قبلی شرکت کرده باشید، می‌دانید که تیم مهندسی فروش درجه یک ما نقشی محوری در روند کار ایفا می‌کند، و خوشبختانه این موضوع امسال نیز صادق خواهد بود. من و همکارم، مدیر مهندسی فروش، تراویس کاکس، دوباره باز خواهیم گشت اما در نقش های جدید. ما در حال معامله در صفحه‌کلیدمان با کلیپ‌بورد هستیم و به‌جای اینکه «مانو-آ-مانو» را به زبان بیاوریم، هر کدام مربی یکی از رقیب‌های یکپارچه‌مان می‌شویم، تخصص خود را به‌عنوان کهنه‌کار Build-a-Thon ارائه می‌کنیم و تفسیر رنگی در مورد آن ارائه می‌کنیم. رسیدگی کنت ملویل، مدیر مهندسی فروش، نیز به‌عنوان MC رویداد بازخواهد گشت و به صورت پخش به‌پلی از ساخت‌ها و همچنین همراهی موسیقی مملو از فالستو را ارائه می‌کند.

 

 

ساخت و ساز در زمان واقعی
خود Build-a-Thon از همین جا در Folsom، کالیفرنیا در 22 سپتامبر از ساعت 1 تا 2 بعد از ظهر به صورت زنده پخش می شود. PDT. برنده امسال توسط مخاطبان با رای‌گیری بی‌درنگ انتخاب می‌شود، بنابراین حتما تقویم‌های خود را علامت بزنید.

تمام منابع جدیدی که رقبای Build-a-Thon ما برای این رویداد ایجاد می کنند، از طریق تبادل جرقه در دسترس همه قرار خواهند گرفت. صحبت از اینکه…

 

چالش تبادل

آیا می توانید به چالش تبادل دست پیدا کنید؟
مایلیم از این فرصت استفاده کنیم و چالش تبادل جرقه 2021 را به طور رسمی اعلام کنیم! آیا دارایی Ignition دارید که روی آن کار کرده اید؟ منبع شخصی برای سوپرشارژ کردن هر سیستم اتوماسیون؟ خوب، اکنون فرصتی برای به اشتراک گذاشتن آن با جهان است!

اگر تازه وارد Exchange شده‌اید یا نیاز به تجدید سریع دارید، Ignition Exchange بستری برای به اشتراک گذاشتن و کشف منابع جرقه‌زنی است که هم توسط اعضای انجمن Ignition و هم تیم Inductive Automation ایجاد شده است. این پلتفرم یک راه منحصر به فرد برای تسریع توسعه پروژه یا تقویت سیستم موجود ارائه می دهد.

اخیراً ما به مبادله جرقه زنی توجه بیشتری کرده ایم. ما ابتکار تبادل را آغاز کردیم، جایی که هر یک از اعضای تیم مهندسی فروش هر ماه یک منبع کمک می‌کنند. علاوه بر آن، صفحه جدید درخواست منبع را اضافه کردیم. ایده ای برای یک منبع دارید اما زمان لازم برای ساخت آن را ندارید؟ اکنون می‌توانید درخواستی بدهید و به اعضای تیم IA یا جامعه فرصت دهید تا قدم بردارند.

ما از کل جامعه Ignition - از جمله همه اعضای جامعه بین المللی ما - دعوت می کنیم تا خلاقانه ترین منبع خود را در Ignition Exchange for the Exchange Challenge آپلود کنند. در پایان ماه اوت، همه منابع جدید آپلود شده در Exchange را بررسی می‌کنیم و نوآورانه‌ترین آنها را انتخاب می‌کنیم تا در طول ICC 2021 یک فریاد دریافت کنیم و بعد از کنفرانس در بورس نمایش داده شوند! ما در گذشته منابع بسیار خوبی از جامعه خود دریافت کرده‌ایم، بنابراین اگر می‌خواهید منبع شما برجسته باشد، مطمئن شوید که آن را عالی کنید!

 

چگونه منبع خود را ارسال کنید (و یک تی شرت رایگان دریافت کنید!)
ارسال منبع به چالش Exchange آسان است: فقط منبع خود را به صورت عمومی در Ignition Exchange قبل از پایان آگوست 2021 آپلود کنید. همه منابع آپلود شده از ICC 2020 (به جز موارد ایجاد شده توسط کارکنان IA) در نظر گرفته می شوند، بنابراین اگر قبلاً منبع خود را آپلود کرده‌اید، نیازی به انجام مجدد آن نیست (مگر اینکه منبع عالی دیگری داشته باشید که بخواهید به اشتراک بگذارید). خودشه؛ چیزی نیست





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: